|
... ez érdekes!
|
| Brokkolival győzte le a rákot |
| 2008. Július 27. vasárnap, 13:24 | ||||||||
Egy idősebb brit férfi állítja, hogy a naponta elfogyasztott brokkolilé segítségével győzte le a halálos kórt. Ray Wiseman, egy 79 éves nagypapa, akit még 2003-ban diagnosztizáltak hólyagrákkal. Az orvosok nem sok esélyt adtak neki a túlélésre.A legutóbbi vizsgálatok azonban kimutatták, hogy a rákos sejtek terjedése megállt, és jelentősen javultak az életkilátásai. Wiseman a bámulatos eredményeket a felesége által naponta készített brokkolilének tulajdonítja. A leicestershire-i öregúr úgy véli, hogy a zöldséglé jót tett neki, ezért javasolja fogyasztását mások számára is. Az ötlet a feleségétől, Joantól származott, aki egy barátjától hallott a zöldség jótékony hatásairól. A koktél egy fej brokkoliból, néhány alma és répa hozzáadásával készült az íz javítása céljából. Joan állítja, férje a brokkolinak köszönheti szerencséjét. Hiszi, hogy a recept más rákos betegeken is segíthet. Az Egyesült Királyság Rákkutató Központja elkérte a receptet, hogy a tudósok tanulmányozhassák a zöldségek előnyeit. A jelenlegi kutatások szerint a brokkoli valóban tartalmazhat rákellenes anyagokat. Az Élelmiszerkutató Intézet tudósai azt találták, hogy azoknál a férfiaknál, akik minden nap megettek belőle egy adagot, megváltozott a prosztata géntevékenysége vagyis elképzelhető, hogy a zöldségben található anyagok csökkenthetik a prosztatarák kialakulási esélyeit. 2006-ban megjelent egy cikk a British Journal of Cancerben, mely azt állította, hogy a bizonyos zöldségekben (brokkoli, karfiol, káposzta) található természetes vegyületek serkentheti a sejtek DNS-regenerációját, mely megakadályozhatja rákos elfajulásukat. Az Egyesült Királyság Rákkutató Központja szerint sokat kutatják a brokkoli gyógyító hatásait, és az egészséges étrendben naponta kellene szerepelnie más zöldségek és gyümölcsök mellett. A hólyagrák az ötödik leggyakoribb daganatos megbetegedés, mely több férfit érint, mint nőt. A brokkoli a káposztafélék családjába tartozik, gazdag C-vitaminban, továbbá immunerősítő alkotóelemek is találhatók benne. A főzés hatására a kedvező hatásainak nagy része elvész, így célszerűbb inkább gőzölni, vagy mikrohullámú sütőben elkészíteni. (Medipress)
Powered by !JoomlaComment 3.20
3.20 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."
|
hol lehet erre az állásra jelentkezni????
sziasztok ki szoktam menni ausztriaba bolha pia...
Szeretnám kipróbálni a vírusvédő programjukat, ...
Ki szeretném próbálni a vírusvédő programjukat....
Érdekesek a cikkek, aki tanuló mint én nagyon e...